LIVRARE GRATUITA LA COMENZI MAI MARI DE 350 DE LEI*

Termeni si conditii

 

Data ultimei actualizari: 10.10.2022

Prezentul document are rolul de a va informa cu privire la modalitatea de utilizare a site-ului, modalitatea de plasare a comenzilor prin intermediul site-ului, crearea unui cont, drepturile de care dispuneti, precum si alte informatii necesare si utile in navigarea pe site.

Folosirea website-ului si crearea unui cont de utilizator necesita acceptarea de catre dumneavoastra a acestor T&C si a Politicii de Confidentialitate (inclusiv acordul pentru folosirea cookie-urilor). Impreuna, aceste documente reprezinta parte intergranta a contractului dintre dumneavoastra si Domicilio, continand drepturile si obligatiile reciproce ale partilor.

Dispozitiile derogatorii de la prerezul document de termeni si conditii pot fi stabilite in contractul de vanzare-cumparare. Masurile de derogare din contractul de vanzare-cumparare au prioritate in fata dispozitiilor din cadrul termenilor si conditiilor.

Continuarea navigarii dupa parcurgerea, citirea si intelegerea prezentului document reprezinta acordul dumneavoastra cu privire la continutul acestuia. Recomandam citirea cu atentie a acestui document, atat la prima accesare, precum si periodic, impreuna cu sectiunea Politica de Confidentialitate ce prevede detalii despre datele cu caracter personal prelucrate, modul prelucrarii, scopurile, precum si drepturile de care dispuneti in legatura cu datele dumneavoastra personale.

Depunem toate eforturile ca informatiile existente pe site sa fie actualizate si exacte, dar nu putem garanta ca nu pot aparea erori cu privire la acestea.

 

DEFINITII

S.C. CASA JAZZ S.R.L. - detinatorul numelui de domeniu www.domicilio.ro

Vanzator S.C. CASA JAZZ S.R.L.

Cumparatorul Consumatororice persoana, fizica sau juridica, care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site web, actioneaza in alte scopuri decat cele specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, avand, potrivit legii, calitatea de consumator (denumit in continuare “Cumparatorul“.)

Relatiile juridice dintre Vanzator si Cumparator care nu sunt in mod expres stipulate in acesti Termeni si Conditii sunt guvernate de prevederile in vigoare ale art.1650 si urmatoarele din Legea nr.287/2009 privind Codul Civil, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordonanta Guvernului nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor si legislatia aferenta, cu modificarile si completarile ulterioare.

Cumparatorul profesionist - orice persoana fizica sau juridica, precum si orice alta entitatea care, prin inregistrarea unei comenzi online pe acest site web, actioneaza in scopurile specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, neavand potrivit legii calitatea de consumator (denumit in continuare „Cumparator profesionist“).

Utilizator - orice persoana fizica sau juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont - sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Contract de vanzare-cumparare reprezinta o intelegere incheiata electronic intre Vanzator si Cumparator, prin intermediul Magazinului Online al Vanzatorului (asa cum este definit mai jos). Acesti Termeni si Conditii sunt parte integranta a Contractului de vanzare-cumparare. O comanda valida, confirmata in scris de catre Vanzator prin intermediul unui email detaliat ce contine un link catre Termeni si Conditii si o factura proforma, reprezinta Contractul.

Obiectul Contractului - il constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformitate cu disponibilitatea stocului, pretul si caracteristicile mentionate in confirmarea transmisa de Vanzator pentru validarea comenzii prin care Cumparatorul si-a exprimat intentia de achizitie. Aceasta confirmare se trimite la solicitarea scrisa a Cumparatorului.

Pretul Contractului – il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, DOMICILIO atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori (inclusiv de operare), pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect. Clientul intelege ca in cazul erorilor de pret, situatie confirmata de Vanzator printr-un email transmis Clientului si/sau printr-o discutie telefefonica, si /sau printr-o postare pe site, oricare dintre ele sau mai multe cumulate, efectuate in intervalul dintre lansarea comenzii pe site de catre client pana inainte de efectuarea livrarii, comanda va fi automat anulata de Vanzator, fara alte pretentii din partea Cumparatorului. Informarea poate avea loc oricand pe parcursul procesului de vanzare - livrare, chiar daca dintr-o eroare a existat o confirmare initiala a unui pret mai mic. In cazul in care este comandat un produs ce nu se afla in stoc la momentul comenzii si pana la livrarea de la Furnizor catre Vanzator acesta isi va mari pretul, modificarea de pret va fi operata si asupra pretului comunicat Clientului. I se va comunica Clientului noul pret si daca acesta nu il va accepta, comanda va fi anulata si eventualul avans va fi returnat, fara ca Clientul sa poata solicita Vanzatorului vreun anume tip de penalizari. Exceptie de la aceasta clauza poate face doar Vanzatorul, prin propria vointa.

Pretul Derizoriu - prin pret derizoriu se va intelege un pret cu mult sub valoarea reala a produsului, situatie in care Vanzatorul ii va comunica Clientului pretul real iar daca acesta nu este de acord cu pretul real, va anula vanzarea fara ca Clientul sa poata solicita vreo despagubire. Partile confirma prin prezenta ca au luat la cunostinta de existenta, continutul si sensul Art. 1665 Noul Cod Civil care reglementeaza si acele situatii in care Vanzatorul anunta Cumparatorul ca pretul din magazinul online este gresit, fiind un pret derizoriu. Citam din lege: „de asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare."

PRP - Pret recomandat de Furnizor pentru vanzarea produselor.

Oferta Promotionala - Campanie desfasurata de Vanzator ce presupune de regula reducerea pretului pentru diverse produse, in anumite perioade de timp, folosindu-se ca pret intreg cel mai mic pret practicat de catre Vanzator cu 30 de zile inainte de inceperea ofertei promotionale. Toate conditiile de desfasurare a campaniilor promotionale sunt definite in regulamentul aferent fiecarei campanii. In partea de jos a acestui document se afla linkuri catre toate regulamentele de promotii.

Cod Reducere/Voucher - Cod emis de catre Vanzator ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumita categorie de produse. Conditiile de utilizare a codurilor de reducere sunt reglementate in regulamentul aferent fiecarei campanii ce utilizeaza coduri de reducere.

Voucherul de 50 de lei pe care il veti primi daca va inscrieti la newsletterul nostru, este valabil pentru prima comanda online si se poate aplica o singura data. Codul primit trebuie introdus in procesul de comanda, catre finalizarea comenzii. Promotie valabila din Octombrie 2022, pana la oprirea ei.

Magazin Online - sistem online operat prin intermediul internetului, care permite Vanzatorului si Cumparatorului sa incheie Contractul de vanzare-cumparare prin intermediul comunicarii la distanta. Magazinul Online este operat pe un website aflat la adresa www.domicilio.ro.

Bunuri, produse si servicii - BUNURI PRODUSE SI SERVICII - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate respectiv prestate de catre VANZATOR, CUMPARATORULUI. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi reambalate de catre Vanzator ca urmare a propriului proces CTC. Produse vandute prin intermediul Magazinului Online.

Comanda Clientului - clientul selecteaza produsele, citeste, analizeaza si intelege Termenii si Conditiile si isi exprima acordul cu Termenii si Conditiile site-ului www.domicilio.ro prin apasarea butonului „Comanda acum/Adauga in cos”. Prin efectuarea comenzii Clientul confirma ca este de acord cu Termenii si Conditiile, ca le-a citit cu atentie, ca le-a inteles si a comandat in deplina cunostinta de cauza asupra drepturilor si responsabilitatilor partilor implicate (Cumparator si Vanzator), neputand ulterior sa motiveze ca nu a avut cunostinta de acestea sau nu a fost/nu este de acord cu acestea, in totalitate sau partial. Clientul are posibilitatea sa parcurga lista produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin accesarea butonului „Trimite comanda”. Ulterior finalizarii comenzii, clientul va primi o confirmare scrisa din partea Vanzatorului privind disponibilitatea, pretul si caracteristicile produselor, respectiv a serviciilor comandate.

Showroom Domicilio - spatiul (locul) unde cumparatorii pot vizualiza, proba/incerca si cumpara produsele comandate prin intermediul magazinului online Domicilio. Produsele aflate in magazinul online sunt expuse si in showroomul Domicilio din Soseaua Pipera nr 59, sector 2, Bucuresti.

 

PREVEDERI PRELIMINARE

Cine suntem?

Website-ul www.domicilio.ro ("website-ul nostru" sau "acest website") este detinut si operat de catre S.C. CASA JAZZ SRL cu sediul social in: Bucuresti, Constantin Dobrogeanu Gherea nr. 123, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/1910/2018, avand cod de identificare fiscala 38838714, si date de contact: telefon +40 722298779, e-mail contact@domicilio.ro.

Dreptul de actualizare sau modificare a prezentului document

Clientii/utilizatorii accepta in mod expres ca simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de catre noi semnifica acceptarea deplina si neconditionata a prezentului document, impreuna cu orice modificari ulterioare.

Administratorul site-ului, S.C. CASA JAZZ SRL, isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui document, fara a fi necesara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta.

Termenii si conditiile se pot modifica din motive care includ:

(a) schimbari in modul in care opereaza afacerea noastra;

(b) modificari ale cerintelor legale sau de reglementare pe care trebuie sa le respectam;

(c) schimbari in modul in care acceptam plata de la dumneavoastra;

(d) modificari ale website-ului sau ale tehnologiei folosite, etc.

Cu toate acestea, orice comanda relizata de catre dumneavoastra va fi guvernata de termenii si conditiile disponibile pe site-ul nostru in momentul plasarii comenzii.

Atunci cand reveniti pe website, va rugam sa verificati data ultimei actualizari si continutul modificarilor. Modificarile se vor aplica doar pentru viitor; nu vor afecta comenzile deja acceptate si confirmate.

Termeni si Conditii Generale

Prezentii Termeni si Conditii sunt parte integranta din Contractul de vanzare-cumparare incheiat intre Cumparator si Vanzator si cuprinde drepturile si obligatiile mutuale ale partilor (asa cum este definit mai jos).
Prin incheierea Contractului de vanzare-cumparare, Cumparatorul convine si este de acord cu prezentii Termeni si Conditii, in integralitatea acestora.

Cu exceptia prevederilor contrare cuprinse in Contractul de vanzare-cumparare sau in anexele acestuia, sau a anumitor prevederi cuprinse in acesti Termeni si Conditii invalidate in mod expres sau modificate de Contractul de vanzare-cumparare, sau cu exceptia oricarui alt acord contrar dintre Vanzator si Cumparator, prezentii Termeni si Conditii se vor aplica oricaror relatii contractuale dintre partile contractante.

Crearea unui cont pe site-ul domicilio.ro

Pentru crearea unui cont pe site-ul www.domicilio.ro, Utilizatorul trebuie sa foloseasca o adresa de e-mail valida, sa furnizeze si alte date personale necesare plasarii comenzilor (nume si prenume, numar de telefon).

Domicilio depune toate eforturile ca datele furnizate de dumneavoastra sa fie in siguranta si nu vor fi dezvaluite catre alte parti terte. Pentru a preintampina o astfel de situatie va sugeram ca si dumneavoastra sa pastrati confidentiale datele de logare in cont.

In cazul in care aveti cunostinta sau suspectati ca altcineva decat dvs. cunoaste detaliile de conectare, va rugam sa ne anuntati prompt la adresa de email contact@domicilio.ro

Folosind setarile din contul de utilizator, puteti sa va completati informatiile, sa corectati eventuale erori ivite cu ocazia introducerii datelor si sa ne cereti sa resetam parola.

Avem dreptul de a dezactiva orice cont in orice moment, daca, in opinia noastra rezonabila, nu ati respectat prevederile acestor Termeni si Conditii de utilizare.

Detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal regasiti in sectiunea Politica de confidentialitate.

Prin crearea unui Cont, orice Utilizator este de acord cu prezenta sectiune de Termeni si conditii.

In cazul solicitarii inchiderii unui cont, datele dumneavoastra vor fi excluse din baza noastra de date in termen de 45 de zile, exceptie facand situatiile cand se impune pastrarea acestora pentru o perioada mai mare, cum ar fi: pentru indeplinirea obligatiilor noastre legale, pentru colectarea oricaror sume datorate, pentru depanarea problemelor tehnice, pentru solutionarea eventualelor dispute si acordarea de asistenta la orice investigatii oficiale, sau pentru alte actiuni permise prin lege. Nu se impune pastrarea datelor pe perioade mai mari de 10 ani.

 

POLITICA DE PLASARE A COMENZILOR

Cumparatorul poate efectua Comenzi in cadrul Site-ului

Principalul rol al site-ului www.domicilio.ro este de informare a potentialilor cumparatori asupra produselor pe care le pot achizitiona sau a serviciilor pe care DOMICILIO le poate presta.

Cumparatorul poate efectua Comenzi in cadrul Site-ului, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi. Cumparatorul are posibilitatea sa parcurga lista Produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin apasarea butonului aferent.

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS. telefon, site), prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile de pe site, este de acord ca site-ul poate prezenta erori de pret sau de scriere si ca acea comanda lansata de client este obligatoriu a fi validata de catre Vanzator, in toate detaliile ei, printr-o discutie telefonica si prin transmiterea ulterioara discutiei telefonice a unui email de confirmare a facturii proforme. Emailul de confirmare nu este cel generat automat de catre platforma imediat dupa comanda, acesta fiind doar o confirmare a primirii solicitarii clientului. Emailul de confirmare este acel email transmis de DOMICILIO ulterior discutiei telefonice dintre consultantul DOMICILIO si client si care contine explicit detaliile tranzactiei.

In situatia in care Vanzatorul confirma explicit o comanda prin transmiterea unui email detaliat ce include un link catre Termeni si Conditii si prin emiterea unei facturi proforme care va include detaliat produsele, serviciile, conditiile, termenul de livrare, cantitatea si pretul acestora, acest lucru va implica o acceptare a termenilor comenzii de catre ambele parti, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului.

Atat Vanzatorul cat si Cumparatorul pot renunta la a primi/livra comanda oricand pe parcursul procesului de vanzare/achizitie, fara a fi necesara justificarea renuntarii la comanda si fara penalizari sau alte pretentii din partea Clientului/Vanzatorului, Cumparatorul putand face asta inca 14 zile calendaristice de la receptia produsului cu conditia nenegociabila ca produsul sa nu faca parte din categoria produselor aduse la comanda (nu era in stoc la momentul comenzii) sau din categoria produselor personalizate si sa nu fi fost montat.
Exceptie de la posibilitatea de retur este situatia in care Cumparatorul comanda un produs personalizat/la comanda. In acest caz doar Vanzatorul se poate retrage din contract, Cumparatorul neputand face acest lucru decat cu suportarea penalizarii pierderii avansului platit pentru mobila personalizata comandata.
Dupa receptia produsului personalizat, Clientul nu mai poate face retur produsului.

In lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele Termeni si conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire ale marfii (factura de marfa/servicii/si/sau avizul de insotire a marfii).

Lipsa oricarui document (certificat de garantie/factura/aviz, samd) trebuie semnalate in maxim 2 zile lucratoare de la receptia efectuata de catre client a produselor comandate. 
Solicitarile ulterioare de astfel de documente vor ramane la latitudinea Vanzatorului daca le va onora sau nu.

Vom incarca metoda de plata aleasa dupa ce vom accepta comanda. Suplimentar, pentru a fi informati, vom trimite un e-mail atunci cand comanda va fi expediata.

Important de mentionat este ca, din momentul expedierii comenzii, aceasta nu mai poate oprita. Daca va schimbati opinia cu privire la comanda dumneavoastra dupa expedierea acesteia, puteti respinge livrarea sau puteti returna produsele noastre in conformitate cu politica privind returnarile.

Va recomandam ca, inainte de plasarea unei comenzi, sa verificati si sa determinati capacitatea deplina de a primi produsele comandate. Aceasta include asigurarea faptului ca produsele comandate vor trece liber in camera unde urmeaza a fi amplasate, ca se vor potrivi in acea camera, ca pot fi introduse si transportate prin usa casei, a scarilor si usilor si nu exista alte probleme care ar putea afecta sau compromite livrarea.

Pretul Contractului - il constituie pretul vanzarii Produselor respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, DOMICILIO atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori (inclusiv de operare), pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra pretului corect. Clientul intelege ca in cazul erorilor de pret, situatie confirmata de Vanzator printr-un email transmis Clientului si/sau printr-o discutie telefonica, si /sau printr-o postare pe site, oricare dintre ele sau mai multe cumulate, efectuate in intervalul dintre lansarea comenzii pe site de catre client pana inainte de efectuarea livrarii, comanda va fi automat anulata de Vanzator, fara alte pretentii din partea Cumparatorului. Informarea poate avea loc oricand pe parcursul procesului de vanzare - livrare, chiar daca dintr-o eroare a existat o confirmare initiala a unui pret mai mic. In cazul in care este comandat un produs ce nu se afla in stoc la momentul comenzii si pana la livrarea de la Furnizor catre Vanzator acesta isi va mari pretul, modificarea de pret va fi operata si asupra pretului comunicat Clientului. I se va comunica Clientului noul pret si daca acesta nu il va accepta, comanda va fi anulata si eventualul avans va fi returnat, fara ca Clientul sa poata solicita Vanzatorului vreun anume tip de penalizari. Exceptie de la aceasta clauza poate face doar Vanzatorul, prin propria vointa.

Pretul Derizoriu - prin pret derizoriu se va intelege un pret cu mult sub valoarea reala a produsului, situatie in care Vanzatorul ii va comunica Clientului pretul real iar daca acesta nu este de acord cu pretul real, va anula vanzarea fara ca Clientul sa poata solicita vreo despagubire. Partile confirma prin prezenta ca au luat la cunostinta de existenta, continutul si sensul Art. 1665 Noul Cod Civil care reglementeaza si acele situatii in care Vanzatorul anunta Cumparatorul ca pretul din magazinul online este gresit, fiind un pret derizoriu. Citam din lege: „de asemenea, daca prin lege nu se prevede altfel, vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la o vanzare."

PRP - Pret recomandat de Furnizor pentru vanzarea produselor.

Oferta Promotionala - Campanie desfasurata de Vanzator ce presupune de regula reducerea pretului pentru diverse produse, in anumite perioade de timp, folosindu-se ca pret intreg cel mai mic pret practicat de catre Vanzator cu 30 de zile inainte de inceperea ofertei promotionale. Toate conditiile de desfasurare a campaniilor promotionale sunt definite in regulamentul aferent fiecarei campanii. In partea de jos a acestui document se afla linkuri catre toate regulamentele de promotii.

Cod Reducere/Voucher - Cod emis de catre Vanzator ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumita categorie de produse. Conditiile de utilizare a codurilor de reducere sunt reglementate in regulamentul aferent fiecarei campanii ce utilizeaza coduri de reducere.

Voucherul de 50 de lei pe care il veti primi daca va inscrieti la newsletterul nostru, este valabil pentru prima comanda online si se poate aplica o singura data. Codul primit trebuie introdus in procesul de comanda, catre finalizarea comenzii. Promotie valabila din Octombrie 2022, pana la oprirea ei.

Telefonic, la numarul de telefon ce va sta la dispozitie in cadrul site-ului

De asemenea, puteti plasa o comanda de produse si prin intermediul unui apel telefonic – oferind operatorului nostru datele necesare pentru a va deschide (in numele dumneavoastra) un cont de utilizator, inclusiv o adresa valida de e-mail prin intermediul careia sa se poata realiza acceptarea comenzii dumneavoastra si confirmarea ei.

Este important sa va asigurati ca detaliile comenzii dumneavoastra sau orice alte informatii pe care ni le oferiti sunt corecte si complete.

Dupa ce ati plasat o comanda prin telefon, va vom trimite un e-mail de confirmare cu un sumar al comenzii telefonice si acceptarea ei. De asemenea, acest e-mail va contine si link-uri catre continutul Politicii de Confidentialitate si al acestor Termeni si Conditii pe care va invitam sa le studiati. Acceptarea comenzii si, respectiv, existenta unui contract intre dumneavoastra si noi este implicita si probata de inregistrarea convorbirii telefonice.

 

LIVRAREA BUNURILOR

Onorarea comenzii

In ciuda eforturilor depuse de catre echipa Domicilio pentru verificarea informatiilor afisate pe site, exista posibilitatea aparitiei unor erori privind disponibilitatea acestora, precum si a materialelor necesare pentru realizarea produselor.

Va vom informa cat mai curand posibil, dupa primirea comenzii daca, din orice motiv, produsele pe care le-ati comandat nu sunt disponibile sau sunt supuse vreunei intarzieri.

In cazul in care nu putem executa Contractul motivat de faptul ca Produsul nu este/nu mai este disponibil, va vom informa despre aceasta indisponibilitate, urmand ca Pretul Contractului achitat de catre dumneavoastra pentru Produsul indisponibil sa fie rambursat in termen de maximum 30 de zile calendaristice.

Imaginile produselor de pe website-ul nostru au doar scop ilustrativ. Desi am depus toate eforturile pentru a afisa corect culorile, in functie de dispozitivul utilizat de dumneavoastra pentru vizualizarea produselor, exista posibilitatea afisarii diferite a culorilor. Produsele care va sunt livrate pot sa difere usor de aceste imagini. De asemenea, mentionam ca masuratorile indicate, inclusiv greutatile, dimensiunile si capacitatile afisate pe site-ul nostru, sunt doar aproximative.

CULOARE - culorile comandate conform mostrarului sau conform imaginilor de pe site. Culoarea reala a produselor poate fi diferita fata de culorile vizualizate in cataloage sau pe site datorita faptului ca in procesul de redare a culorii pot interveni factori care sa modifice culoarea originala, cum ar fi, dar fara a se limita la: lumina de la sedinta de fotografiere de produs, intensitatea blitzului, reglajul monitorului, samd. In cazul in care clientul este nemultumit de culoare/nuanta produsului si nu accepta produsul, se procedeaza ca in orice alt caz care intra sub incidenta regulii legale de retur de 14 zile calendaristice. Cumparatorul poate face retur produsului primind in schimb un alt produs, situatie in care trebuie solicitat acceptul Vanzatorului ca acesta poate onora acest schimb.

Termen de livrare. Expedierea, livrarea si receptia bunurilor

Termenul de livrare din depozitul DOMICILIO este de 2-10 zile lucratoare pentru produsele din stocul DOMICILIO si de maxim 120 de zile lucratoare pentru produsele care sunt in stoc furnizor/la comanda. Data estimativa de expediere va fi cea stabilita intr-o confirmare de expediere trimisa prin e-mail. Aceasta data de expediere indica momentul in care ne asteptam sa trimitem produsul partenerului nostru de livrare.

Oferim un serviciu de livrare in conformitate cu intervalele de timp indicate pentru fiecare produs de pe site-ul nostru. Timpul de livrare curge din momentul in care Bunurile comandate sunt expediate din depozitele Vanzatorului Acceptarii Comenzii cu exceptia situatiilor in care produsele sunt realizate pe comanda, caz in care termenul de livrare se anunta punctual ramanand optiunea clientului daca mentine sau nu comanda si accepta termenul de livrare.

Vom depune toate eforturile rezonabile pentru a va asigura ca produsele dvs. sunt expediate si livrate in intervalul de timp estimat. Cu toate acestea, nu putem garanta ca livrarile nu vor fi afectate de probleme neprevazute care afecteaza producatorul produsului sau partenerii nostri de livrare. Daca nu reusim sa respectam expedierea estimata sau data livrarii, va vom contacta cu o data estimata revizuita.

Puteti sa revedeti oricand starea curenta a comenzii dvs. prin conectarea la sectiunea Ordinul meu din contul dvs. de pe site-ul nostru. Daca intampinati dificultati in a afla starea comenzii dvs. sau urmariti progresul acesteia, va rugam sa ne contactati la contact@domicilio.ro

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat asigurate de DOMICILIO, acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii, clientii din aceste localitati vor ridica produsul de la sediul curierului din Tulcea. 

Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport. Livrarea se va considera efectuata langa masina de livrare, responsabilitatea transportului de la masina in locuinta revenindu-i Cumparatorului. Livratorul DOMICILIO nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manevrarea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda cat si la masina celui care ridica produsul in cazul Returului.

Precizari

Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare, s.a.m.d. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului. Vanzatorul va depune eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cu privire la disponibilitate, pret si caracteristicile produselor comercializate. Clientul intelege ca la solicitarea unei inlocuiri de produs va trebui sa accepte termenii de livrare specifici acelui produs, procesul de cumparare reluandu-se. Toate documentele legale / comerciale (facturi/certificate de garantie/avize, samd) se vor transmite, in functie de caz, in plicul cu awb-ul de la curier/ prin persoanele ce insotesc transportul/prin email sau se ridica de la sediul DOMICILIO. Daca acestea sau vreunul din ele lipsesc, clientul poate solicita o copie dupa acestea in termen de 2 zile lucratoare de la receptia produsului de catre acesta. Daca se depaseste acest interval de timp, va ramane la latitudinea Vanzatorului daca, cand si cum transmite un duplicat dupa acestea.

In cazul in care ati ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului, la adresa indicata in Comanda (prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator).

In momentul receptiei si efectuarii platii integrale cu privire la comanda livrata, se transfera inclusiv dreptul de proprietate asupra produselor catre dumneavoastra. In momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorare, este, de asemenea, transferat Cumparatorului.

La livrarea coletului, documentul care confirma executarea corespunzatoare a livrarii trebuie sa fie semnat de catre Cumparator. Prin aceasta confirmare nu va fi afectat in nici un fel dreptul legal al Cumparatorului de a notifica ulterior Domicilio in cazul in care constata un defect sau orice alta lipsa de conformitate a Bunurilor. Dar, refuzul de semnare a documentului de livrare reprezinta refuzul de acceptare a Produselor.

Receptia produselor – responsabilitatea asupra receptiei produselor revine Cumparatorului. Indiferent de modalitatea in care acesta intra in posesia produselor (ridicarea proprie din punctele de ridicare, receptie la curier, samd). Cumparatorul are obligatia de a verifica starea exterioara a ambalajului coletelor cat si numarul lor, asigurandu-se ca acestea sunt integre, nu prezinta urme de deteriorari vizibile ale ambalajului in urma carora ar putea fi afectat produsul de sub ambalaj si sa verifice ca produsele primite sunt conforme cu comanda. In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta fie va refuza receptia produsului, fie va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca poate prelua comanda chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul urmand sa isi asume inlocuirea/repararea, cu conditia parcurgerii de catre Client a urmatorilor pasi:

- se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si, daca este posibil va realiza si fotografii in prezenta curierului;
- se va solicita si obtine acceptul scris (emai/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord ca Clientul sa receptioneze produsele chiar cu ambalajul deteriorat si in caz de deteriorare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;
- va face poze si va trimite imagini cu deteriorarile, in ziua receptiei, impreuna cu solicitarile sale scrise; transmiterile ulterioare nu vor fi admise.

Daca cele 3 conditii de mai sus nu pot fi indeplinite, singura varianta acceptata de Vanzator intr-o astfel de situatie este ca Clientul/Cumparatorul sa refuze receptia comenzii si sa ii faca retur imediat.
In cazul in care la desfacerea coletelor se constata de catre Client ca acestea sunt incomplete/prezinta una sau mai multe defectiuni, Vanzatorul poate accepta ca reclamatii veridice doar reclamatiile facute in scris de catre Cumparator si realizate obligatoriu in ziua in care Cumparatorul a receptionat produsul de la livrator/curier/depozit. Reclamatiile ulterioare zilei de receptie a produsului de catre client si care au ca subiect piese incomplete sau produse deteriorate nu vor fi admise de catre Vanzator.

Returul produselor comandate de catre client se accepta cu conditia respectarii pasilor:

- Anuntarea Vanzatorului telefonic la si prin email la contact@domicilio.ro

- Completarea Formularului de Retur.

- Efectuarea returului prin curierul ales

- Produsele sa fie in aceeasi stare la retur ca in momentul primirii de catre client.

- Cumparatorul sa predea "la masina" produsele catre firma de transport, aducand pe propriile forte produsul pana la masina si ajutand la incarcarea acestuia in masina.

In cazul in care, din motive imputabile Cumparatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Bunurilor trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda, Cumparatorul are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.

 

PRET SI PLATA

Pretul si plata

Preturile afisate pe website sunt exprimate in LEI si includ toate taxele aplicabile, dar exclud orice costuri de livrare (daca nu au fost altfel specificate) si costurile altor servicii optionale (daca nu au fost altfel specificate), care, daca este cazul, vor fi adaugate la pretul produselor si stabilite ca parte din suma totala datorata in timpul procesului de comanda.

TVA se aplica la valoarea legala de la data comenzii si este inclus in preturile afisate ale produselor si/sau serviciilor.

1. Transportul este gratuit pentru comenzile peste 350 lei.

2. Pentru produsele voluminoase (exemplu: "Paturi") transportul se efectueaza gratuit cu un singur om pana in fata casei doar in Bucuresti si zonele limitrofe in limita a 20 de kilometri.

3. Transport PREMIUM - acesta se va face cu doi oameni pana dupa prima usa din casa. Optiunea transport PREMIUM se tarifeaza cu 180 de lei si este valabila doar pentru Bucuresti si zone limitrofe in limita a 20 de kilometri.

4. Pentru livrarea produselor in alte orase tariful este de 250 de lei, iar livrarea produselor se va face pana in fata casei.

Nota: Produsele fragile (oglinzi, lustre, obiecte din sticla, etc) se livreaza in Bucuresti și zone limitrofe in limita a 20 de kilometri. Pentru livrarea in alte orase, Vanzatorul nu este raspunzator pentru eventualele deteriorari.

Montaj - Clientul poate alege serviciul MONTAJ. Acesta se va face contra cost, pretul fiind de 200 lei/produs doar pentru Bucuresti si zone limitrofe in limita a 20 de kilometri.

Produsele aduse la comanda si produsele personalizate si se achita integral in momentul plasarii comenzii.

Vanzatorul ofera urmatoarele metode de plata: numerar la livrare, plata prin card, transfer electronic si ordin de plata.

Ordinul de plata - Livrarea se va face dupa confirmarea platii in contul CASA JAZZ SRL.

In cazul in care este necesar transportul si montajul produsului, aceste costuri vor fi incluse in pretul total al produsului si vor fi platite odata cu achizitionarea acestuia

Transferul electronic inseamna ca pretul de achizitie, inclusiv eventualele costuri aferente livrarii sau alte costuri ale altor servicii optionale pe care le-ati selectat (denumit in continuare “Pretul”) trebuie achitat in contul bancar al Vanzatorului, inainte ca Bunurile sa fie expediate. Pentru a procesa Comanda cat mai repede posibil, Vanzatorul recomanda mentionarea numarului alocat Comenzii si comunicat Cumparatorului in momentul completarii Comenzii, fiind cod de referinta. In cazul unei plati prin transfer electronic, pretul tranzactiei se considera achitat in momentul in care suma aferenta Comenzii a fost creditata in contul bancar al Vanzatorului.

Plata prin card inseamna ca in momentul finalizarii Comenzii, Cumparatorul va fi redirectionat catre un server de plata al unui tert, unde va completa informatiile referitoare la plata. Informatiile vor fi verificate, Comanda confirmata si pretul de achizitie se va retrage din contul bancar al Cumparatorului.

Platile online se efectueaza cu ajutor partenerilor nostri de la Netopia. Pentru detalii despre politica de confidentialitate a Netopia, va rugam sa consultati sectiunea aferenta existenta pe site-ul lor, sau sa o accesati direct aici https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/

In cazul platilor online, Domicilio nu isi poate asuma responsabilitatea pentru niciun alt cost suplimentar suportat de dumneavoastra, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda respectivului card este diferita de leu (RON).

Doar dupa efectuarea platii produselor, impreuna cu taxele aferente (transport etc.), echipa noastra va trece la urmatoarea etapa a comenzii dumneavoastra, respectiv livrarea produselor.

Prin trimiterea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, confirmati faptul ca detaliile de plata furnizate in comanda dumneavoastra sunt valide si corecte.

Cumparatorul se obliga sa furnizeze in acest scop toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia aplicabila.

Prin finalizarea Comenzii, dumneavoastra consimtiti ca putem sa va contactam, prin orice mijloc disponibil, pus la dispozitie la crearea contului, in orice situatie in care este necesara contactarea.

Simpla adaugare a unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi.

Informatii despre datele prelucrate prin crearea unui cont se regasesc in sectiunea Politica de confidentialitate.

Erori privind preturile afisate

Pretul oricarui produs va fi afisat in mod corect pe website-ul nostru, cu exceptia cazurilor de eroare evidenta.

Datorita numarului mare de produse de pe site-ul nostru, exista posibilitatea ca unele dintre produsele listate pe site sa fie in mod incorect prezentate, in ciuda eforturilor noastre rezonabile. In mod normal, vom verifica preturile ca parte a procedurii noastre de manipulare a comenzilor, si lucram continuu ca informatiile publicate pe website sa fie, in orice moment, corecte si complete. Cu toate acestea, nu este exclusa posibilitatea intervenirii unor erori in preturile afisate. In asemenea situatii, Domicilio va incerca sa inlature toate erorile survenite in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care Domicilio constata ca eroarea respectiva a afectat/influentat Comanda dumneavoastra sau Contractul valabil incheiat, va incerca sa va informeze in cel mai scurt timp posibil.

In aceasta situatie, dumneavoastra dispuneti atat de posibilitatea reconfirmarii Comenzii/a Contractului, cat si posibilitatea anularii acesteia/acestuia. 

Cu toate acestea, in cazurile in care, din erori tehnice, sau ca urmare a unor erori intervenite in cadrul website-ului, pentru bunuri si/sau servicii afisate pe site ce prezinta preturi evident eronate/derizorii, Domicilio isi rezerva dreptul de a anula Comenzile care privesc aceste bunuri, cu consecinta restituirii intregii sume platite de Cumparator in considerarea comenzilor anulate, daca este cazul.

 

Modificare pret

Domicilio isi rezerva dreptul de a ajusta in mod liber si cu respectarea prevederilor legale, preturile si ofertele speciale practicate.

Ofertele (inclusiv reducerile, vanzarile promotionale si pliantele promotionale) sunt aplicabile in limita stocului disponibil sau pentru o anumita perioada de timp. Campanie desfasurata de Vanzator ce presupune de regula reducerea pretului pentru diverse produse, in anumite perioade de timp, folosindu-se ca pret intreg cel mai mic pret practicat de catre Vanzator cu 30 de zile inainte de inceperea ofertei promotionale. Toate conditiile de desfasurare a campaniilor promotionale sunt definite in regulamentul aferent fiecarei campanii. In partea de jos a acestui document se afla linkuri catre toate regulamentele de promotii.

Preturile sunt aplicabile in momentul plasarii Comenzii.

 

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR

Dreptul de retragere din Contract a Cumparatorului

Politica de returnare - Potrivit legislatiei in vigoare, la achizitiile din magazinele online, Clientul are dreptul sa notifice in scris Vanzatorului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, cu suportarea cheltuielilor de returnare de catre Client.

Precizam ca aceasta mentiune din lege nu este valabila indiferent de conditii, ci doar pentru situatia in care clientul nu a folosit produsul comandat, ci doar l-a verificat, eventual testat, si nu si-l mai doreste. Nu se aplica produselor montate, folosite si nici produselor realizate personalizat sau aduse la comanda, la solicitarea expresa a clientului.

Clientul este informat prin prezentele Termeni si Conditii si asupra faptului ca, in cazul in care produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, deteriorari, rupturi, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la data solicitarii returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului de catre DOMICILIO la data solicitarii, banii returnandu-se conform prezentei politici doar intr-un cont bancar apartinand clientului.

Poate clientul solicita returnarea cheltuielilor de livrare cand face retur produsului?

Nu, deoarece clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si a fost informat la achizitie de acest lucru. In caz de returnare a comenzii, costul transportului este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG 130/2000 care precizeaza ca, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.

Returul se face insotit de factura produsului si de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie utilizate. Daca nu se indeplinesc conditiile de mai sus. DOMICILIO va respinge receptia produsului.

Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs

Trebuie sa suni la DOMICILIO, la 0735 979 999 sa ne transmiti ca vrei sa returnezi produsul si sa dai un email la contact@domicilio.ro

Ambalezi produsul intr-o maniera similara modului in care l-ai primit, astfel incat sa fie livrat in conditii optime pentru a fi protejat de lovituri. Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv! Produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, deteriorari, rupturi, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Completati si adaugati in colet formularul de retur.

Date returnare: Adresa Soseaua Pipera 59, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0735 979 999, Program de lucru: Luni-Vineri: 10:00-18:00.

Puteti alege un alt produs la schimb sau puteti solicita returnarea banilor. Daca optati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:
- Daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar deschis de cel pe numele caruia este comanda. Prin exceptie se poate trimite si in alt cont la solicitarea scrisa a celui care a dat comanda.
Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa contact@domicilio unde sa precizati contul bancar si numele titularului de cont.
- Daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.
- Daca ajungeti la sediul nostru pentru a returna produsul, returnarea banilor se va face in contul comunicat;
Virarea banilor pe produsele returnate se va face, de regula, intr-un termen de pana la 30 zile calendaristice din momentul receptiei returului de catre Vanzator.

Clientul este de acord ca netrimiterea fotografiilor cu reperul/produsul neconform ambalat intr-o maniera similara modului in care a fost receptionat, intr-un termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data stabilirii de comun acord a modalitatii de solutionare, duce la anularea solicitarii de returnare si inchiderea sesizarii pe motiv de necolaborare. Daca se mai incadreaza in termenul legal de solutionare, va putea face o noua sesizare care se va supune acelorasi reguli ca mai sus. Fotografiile trebuie trimise la adresa de email contact@domicilio.ro
Acest termen de maxim 3 zile este necesar pentru solutionarea sesizarii in termenul legal de 15 zile calendaristice.

Mentionam ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca ( intre 2 si 5 zile lucratoare ). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

Conditii generale pentru returul produselor:

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu acceptam produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, gauriri, ciobituri, rupturi, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii. Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate) nu se accepta ca reclamatii dimensiunile neconforme +/- 5cm. Cei 5 cm in plus sau in minus sunt considerati o toleranta normala. 

Achizitiile efectuate si comenzile ce au fost ridicate prin intermediul showroom-ului Domicilio acolo unde exista posibilitatea vizualizarii si probarii - testarii produselor nu pot fi returnate. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a accepta returul produselor in urmatoarele conditii: In termen de 14 zile de la momentul achizitionarii si cu aplicarea unei taxe de 20% (reambalare, igienizare, reparatie) din valoarea produselor returnate.

In situatia prezentata mai sus, atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice, va vom rambursa contravaloarea Produselor comandate, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data informarii cu privire la decizia de retragere din Contract.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care va exprimati acordul explicit pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra. Exceptie fac comenzile online achitate cu cardul. In cazul acesta, suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata.

Cu toate acestea, putem amana rambursarea contravalorii produselor pana la data la care sunt receptionate produsele sau pana la momentul la care ne furnizati dovada ca ati returnat produsele.

Returnarea produselor se poate efectua prin curier, sau direct la sediul nostru, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data comunicarii retragerii.

In cazul in care, la momentul returnarii, produsele prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, avem dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Putem efectua o deducere din rambursare pentru pierderi in valoare a oricaror produse furnizate, daca pierderea este rezultatul unei manipulari inutile de catre dvs. Sunteti raspunzator numai pentru (orice) valoare diminuata a produselor care rezulta din utilizarea inadecvata si/sau nerezonabila a produsului, alta decat ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si functionarea produselor. Putem face o deducere din orice rambursare pentru o astfel de pierdere in valoare a oricaror produse pe care le furnizam.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere Contractele privind:

  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid,
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate.
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.
  • Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
  • contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

In situatia in care in pretul tranzactiei sunt incluse servicii care au fost utilizate de catre Cumparator (ex: card cadou, voucher cadou), pretul tranzactiei va fi ajustat corespunzator, fiind retinuta de catre Vanzator valoarea serviciilor utilizate.

In cazul in care Cumparatorul plateste o Comanda cu un voucher, discountul (egal cu valoarea voucherului) se imparte intre produsele din comanda, direct proportional cu valoarea fiecaruia. In cazul returului unei astfel de comenzi, se va putea reutiliza soldul rezultat ca urmare a stornarii, nu se va rambursa soldul.

 

CAMPANII DE PROMOVARE A PRODUSELOR SI CONCURSURI

Toate campaniile de promovare a produselor, discounturi, reduceri, cadouri vor fi guvernate de acest set de Termeni si Conditii, ce urmeaza a fi completat de toate detaliile necesare aferente promotiei.

Durata de timp in care se desfasoara orice Promotie, conditiile pentru calificarea pentru o astfel de Promovare si Produsele care vor fi supuse unei astfel de Promovari vor fi stabilite si comunicate pe site.

Daca plasati o comanda pentru produse in legatura cu orice promotie, vor fi de aplicabilitate conditiile stabilite pentru respectiva campanie ce se vor completa cu prezenta sectiune, impreuna cu sectiunea privind Prelucrarea datelor cu caracter personal.

In cazul Concursurilor, situatia este similara. Pentru fiecare Concurs desfasurat vor fi publicate pe site informatiile necesare, precum: termenul de desfasurare a concursului, conditiile de inscriere la concurs si premiile pentru castigarea sau participarea la concurs.

Campanie desfasurata de Vanzator ce presupune de regula reducerea pretului pentru diverse produse, in anumite perioade de timp, folosindu-se ca pret intreg cel mai mic pret practicat de catre Vanzator cu 30 de zile inainte de inceperea ofertei promotionale. Toate conditiile de desfasurare a campaniilor promotionale sunt definite in regulamentul aferent fiecarei campanii. In partea de jos a acestui document se afla linkuri catre toate regulamentele de promotii.

 

CUPOANE DE REDUCERE SI VOUCHERE

Vanzatorul ofera diverse tipuri de reduceri; reducerile pot fi acordate si sub forma de cupoane de reducere sau vouchere care includ, cel mai frecvent, coduri de reducere.
Codurile de reducere nu pot fi utilizate in mod repetat cu exceptia situatiilor in care cuponul sau voucherul respectiv stipuleaza in mod expres contrariul.

Trebuie mentionat ca, in cazul in care detineti mai multe cupoane de reduceri si/sau vouchere, acestea nu pot fi utilizate pentru aceeasi comanda, decat in situatia in care cuponul sau voucherul respectiv stipuleaza in mod expres contrariul.

In cazul in care reducerea sau cuponul de reducere este utilizat altfel decat in conformitate cu regulile ofertei de reducere, ale cuponului sau voucherului, Vanzatorul are dreptul de a refuza reducerea, cuponul de reducere sau voucherul respectiv. Cumparatorul va fi informat in consecinta si i se va oferi posibilitatea de a plasa Comanda fara reducerea solicitata. In cazul unor neintelegeri/neclaritati privind interpretarea regulilor aplicabile reducerilor sau cupoanelor de reduceri, mentiunile din cadrul sectiunii Termeni si Conditii vor prevala.

Daca plasati o Comanda pentru mai multe produse dintre care unul nu este disponibil, Domicilio va va informa corespunzator. Restul Comenzii va fi procesat si expediat conform solicitarii clientului.

Cod Reducere/Voucher - Cod emis de catre Vanzator ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumita categorie de produse. Conditiile de utilizare a codurilor de reducere sunt reglementate in regulamentul aferent fiecarei campanii ce utilizeaza coduri de reducere.

 

NEWSLETTER-UL

Utilizatorul are posibilitatea sa se aboneze la Newsletter-ul Domicilio in momentul crearii unui Cont pe Site. Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul abonat la Newsletter poate renunta oricand la primirea acestor mesaje printr-un clic pe linkul de dezabonare prezent in Newsletter-ele transmise sau pe site-ul nostru. In maxim 48 de ore adresa dumneavoastra va fi eliminata si nu veti mai primi astfel de mesaje informative.

Voucherul de 50 de lei pe care il veti primi daca va inscrieti la newsletterul nostru, este valabil pentru prima comanda online si se poate aplica o singura data. Codul primit trebuie introdus in procesul de comanda, catre finalizarea comenzii. Promotie valabila din Octombrie 2022, pana la oprirea ei.

Cod Reducere/Voucher - Cod emis de catre Vanzator ce poate fi utilizat pentru aplicarea unei reduceri asupra valorii totale a comenzii sau pentru o anumita categorie de produse. Conditiile de utilizare a codurilor de reducere sunt reglementate in regulamentul aferent fiecarei campanii ce utilizeaza coduri de reducere.

Renuntarea la primirea Newsletter-elor nu implica si renuntarea la acceptul dat pentru prezenta sectiune de Termeni si conditii.

Detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal regasiti in sectiunea Politica de confidentialitate.

 

CONFIDENTIALITATE

Domicilio va asigura confidentialitatea datelor dumneavoastra, respectiv a datelor de autentificare, a parolei si a tuturor celorlalte detalii in legatura cu contul creat pe Site si orice alte date pe care le furnizati catre noi, in conformitate cu Politica de confidentialitate. Cu toate acestea, este responsabilitatea dumneavoastra de a pastra detaliile de cont confidentiale si de a nu le divulga catre terti.

Ne angajam sa nu transmitem datele personale ale dumneavoastra catre terte parti si sa le folosim exclusiv in scopul stabilirii contactului cu dumneavoastra.

Pentru informare, suport, reclamatii si sesizari, putem fi contactati la adresa de e-mail contact@domicilio.ro.

 

RECLAMATII

Toate bunurile comercializate de catre Domicilio, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. 

Cand la livrare un produs nu corespunde comenzii dumeavoastra (acceptata si confirmata de noi potrivit acestor Termeni si Conditii), ne angajam ca, in functie de disponibilitatea noastra –

(a) sa il reparam

(b) sa il inlocuim fara efectuarea vreunei plati din partea dumeavoastra,

(c) sa va restituim pretul platit (cu conditia sa ne returnati produsul - cand va solicitam acest lucru).

Orice reclamatie trebuie sa fie insotita de factura si dovada platii (bon fiscal, chitanta sau ordin de plata). In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca produsul, pe durata garantiei, intr-un termen maxim de 30 zile, sau alt termen stabilit impreuna cu dumneavoastra in functie de complexitatea reparatiei sau termenul necesar pentru aducerea in stoc a unui produs similar.

In general, produsele sunt insotite de o garantie legala de 24 luni pentru persoanele fizice si de 12 luni pentru persoanele juridice de la data la care vi le livram sau de garantia producatorului (acolo unde este cazul). Fac exceptie produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, caz in care termenul de garantie se reduce la aceasta durata.

Garantia oferita nu va afecteaza celelalte drepturi stabilite de legislatia aplicabila.

Aveti obligatia sa verificati toate produsele imediat ce le-ati primit si sa ne informati in scris privind orice neconformitate a produselor, in termen de 3 zile de la receptionarea produselor. Dupa efectuarea receptiei si livrarii, nu mai puteti invoca deficiente cantitative sau deficiente care, in mod rezonabil, nu puteau trece neobservate la momentul receptiei (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, componente indoite, pete de murdarie etc). Daca nu primim o asemenea informare din partea dumeavoastra in termenul indicat, produsele vor fi considerate acceptate de dumneavoastra si nu veti mai putea invoca neconformitati ale acestora (cum ar fi vicii aparente, vicii ascunse sau alte deficiente, etc.). 

Spargerea Produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea Produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de dumneavoastra.

Pentru orice intrebari legate de garantie sau reclamatii va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail contact@domicilio.ro.

Daca considerati ca SC CASA JAZZ SRL v-a incalcat drepturile, aveti posibilitatea de a formula o reclamatie, si sa o trimiteti prin e-mail la contact@domicilio.ro, sau sa ne contactati la numarul de telefon pus la dispozitia consumatorilor. Programul nostru de functionare este de luni pana vineri intre orele 10:00-19:00 si sambata 11:00-17:00.

Intentionam sa solutionam intern o eventuala reclamatie in termen de 15 zile (cu exceptia cazului in care legea ne impune un alt termen), urmand sa va informam cu privire la decizia luata. 

De asemenea, va puteti adresa la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, cand considerati ca vi s-au incalcat drepturile.

Raspunderea noastra nu poate fi angajata daca:

  • Folositi respectivul produs in continuare dupa ce ne-ati informat asupra neconformitatii sale;
  • Nu ati platit intregul pret pentru produs, in termenul de plata;
  • Ati modificat produsul fara acordul nostru prealabil si in scris.

Ne veti despagubi pentru orice prejudiciu rezultat in urma incalcarii de catre dumeavoastra a acestor Termeni si Conditii.

S.C. CASA JAZZ S.R.L nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre S.C. CASA JAZZ S.R.L a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Suplimentar, nu putem fi raspunzatori pentru:

  • Pierderi economice (de exemplu, pierderi de venit, profit, afaceri) sau afectarea reputatiei;
  • Prejudicii imprevizibile sau indirecte;
  • In alte cazuri prevazute de lege.

Orice referire la noi (S.C. CASA JAZZ S.R.L /Domicilio) - facuta in aceasta sectiune - include si angajatii si reprezentantii nostri.

 

FORTA MAJORA

Nu vom fi raspunzatori sau responsabili pentru orice neindeplinire sau intarziere in indeplinirea oricaror dintre obligatiile noastre in baza unui contract care este cauzata de evenimente care nu se afla sub controlul nostru rezonabil, incendii, inundatii, conditii meteorologice nefavorabile, explozii, (fie ca este declarat sau nu), acte de terorism sau acte ale guvernului local sau central sau ale oricarei alte autoritati competente, cu conditia ca:

(a) sa luam masuri rezonabile pentru a preveni sau a reduce la minimum esecul sau intarzierea;

(b) in caz de neindeplinire, va vom rambursa toate sumele platite in baza contractului afectat; si

(c) in cazul unei intarzieri semnificative, puteti anula comanda prin notificarea noastra si va vom rambursa toate sumele platite in baza contractului afectat.

Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

CONFORMITATE CU REGULAMENTUL PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin completarea formularelor de pe Site, pentru crearea unui cont, transmiterea unei Comenzi etc., va exprimati consimtamantul expres ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Domicilio si/sau, dupa caz, de catre persoanele imputernicite de aceasta, in scopurile mentionate. Refuzul furnizarii datelor solicitate de catre Domicilio pentru efectuarea unei Comenzi, determina imposibilitatea de a finaliza Comanda.

Domicilio respecta drepturile pe care legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal le confera persoanei vizate, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de opozitie la prelucrarea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantelor competente, precum si modalitatile de exercitare ale acestora.

 

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Contractul este supus legii romane si se coroboreaza cu dispozitiile Codului Civil, OUG 34/2014 privind drepturile Cumparatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si ale Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, Ordonanta nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.

Eventualele litigii aparute intre Domicilio si dumneavoastra se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Consumatorii nu pot renunta la drepturile care le sunt garantate de lege.

 

CONFORMITATE CU REGULAMENTUL PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Putem transfera drepturile si obligatiile noastre in baza contractului nostru cu dvs. unei alte organizatii si vom face tot posibilul sa va informam in scris daca se intampla acest lucru, dar acest lucru nu va va afecta drepturile sau obligatiile care decurg din contract. Vom face eforturi rezonabile sa va spunem in scris in aceasta situatie.

 

DREPTURI DE AUTOR

S.C. CASA JAZZ S.R.L detine drepturile de autor si/sau de folosinta asupra intregului continut (foto, text, video) prezentat pe website.

In cazul in care doriti sa raportati o eventuala incalcare a drepturilor de autor, va rugam sa ne scrieti la adresa de e-mail contact@domicilio.ro

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a dispozitiilor legale.

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.