LIVRARE GRATUITA LA COMENZI MAI MARI DE 350 DE LEI*

Livrare. Expediere. Pret si plata. Retur

Livrare

Domicilio (domicilio.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Dragon Star - Grila de calcul in functie de greutate. 
  • Ridicare din showroom (momentan suspendat)
  • Transport special la solicitarea Cumparatorului

 

Termen de livrare

Termenul de livrare din depozitul DOMICILIO este de 2-10 zile lucratoare pentru produsele din stocul DOMICILIO si de maxim 120 de zile lucratoare pentru produsele care sunt in stoc furnizor/la comanda. Data estimativa de expediere va fi cea stabilita intr-o confirmare de expediere trimisa prin e-mail. Aceasta data de expediere indica momentul in care ne asteptam sa trimitem produsul partenerului nostru de livrare.  

Oferim un serviciu de livrare in conformitate cu intervalele de timp indicate pentru fiecare produs de pe site-ul nostru. Timpul de livrare curge din momentul in care Bunurile comandate sunt expediate din depozitele Vanzatorului Acceptarii Comenzii cu exceptia situatiilor in care produsele sunt realizate pe comanda, caz in care termenul de livrare se anunta punctual ramanand optiunea clientului daca mentine sau nu comanda si accepta termenul de livrare.

Vom depune toate eforturile rezonabile pentru a va asigura ca produsele dvs. sunt expediate si livrate in intervalul de timp estimat. Cu toate acestea, nu putem garanta ca livrarile nu vor fi afectate de probleme neprevazute care afecteaza producatorul produsului sau partenerii nostri de livrare. Daca nu reusim sa respectam expedierea estimata sau data livrarii, va vom contacta cu o data estimata revizuita.

Puteti sa revedeti oricand starea curenta a comenzii dvs. prin conectarea la sectiunea Ordinul meu din contul dvs. de pe site-ul nostru. Daca intampinati dificultati in a afla starea comenzii dvs. sau urmariti progresul acesteia, va rugam sa ne contactati la contact@domicilio.ro.

Prin livrare oriunde in Romania se va intelege orice adresa unde pot ajunge serviciile de curierat asigurate de DOMICILIO, acesta neputand organiza livrari in localitatile din Delta Dunarii, clientii din aceste localitati vor ridica produsul de la sediul curierului din Tulcea. 

Locul livrarii este cel mai apropiat loc de adresa de livrare specificata de client unde se poate ajunge cu un mijloc de transport. Livrarea se va considera efectuata langa masina de livrare, responsabilitatea transportului de la masina in locuinta revenindu-i Cumparatorului. Livratorul DOMICILIO nu poate asigura transportul pana in locuinta, rolul lui este de a ajuta la descarcarea produsului din mijlocul de transport, fara a face vreo alta activitate de livrare manuala. Clientul este singurul responsabil de manevrarea produsului de la mijlocul de transport al livratorului pana la locul unde vrea sa duca produsul din comanda cat si la masina celui care ridica produsul in cazul Returului.

Precizari

Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare, s.a.m.d. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de catre banca emitenta a cardului sau a tranzactiei, a invalidarii tranzactiei de catre procesatorul de carduri, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului. Vanzatorul va depune eforturi rezonabile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site cu privire la disponibilitate, pret si caracteristicile produselor comercializate. Clientul intelege ca la solicitarea unei inlocuiri de produs va trebui sa accepte termenii de livrare specifici acelui produs, procesul de cumparare reluandu-se. Toate documentele legale / comerciale (facturi/certificate de garantie/avize, samd) se vor transmite, in functie de caz, in plicul cu awb-ul de la curier/ prin persoanele ce insotesc transportul/prin email sau se ridica de la sediul DOMICILIO. Daca acestea sau vreunul din ele lipsesc, clientul poate solicita o copie dupa acestea in termen de 2 zile lucratoare de la receptia produsului de catre acesta. Daca se depaseste acest interval de timp, va ramane la latitudinea Vanzatorului daca, cand si cum transmite un duplicat dupa acestea.

In cazul in care ati ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului, la adresa indicata in Comanda (prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator).

In momentul receptiei si efectuarii platii integrale cu privire la comanda livrata, se transfera inclusiv dreptul de proprietate asupra produselor catre dumneavoastra. In momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorare, este, de asemenea, transferat Cumparatorului.

La livrarea coletului, documentul care confirma executarea corespunzatoare a livrarii trebuie sa fie semnat de catre Cumparator. Prin aceasta confirmare nu va fi afectat in nici un fel dreptul legal al Cumparatorului de a notifica ulterior Domicilio in cazul in care constata un defect sau orice alta lipsa de conformitate a Bunurilor. Dar, refuzul de semnare a documentului de livrare reprezinta refuzul de acceptare a Produselor.

Receptia produselor - responsabilitatea asupra receptiei produselor revine Cumparatorului. Indiferent de modalitatea in care acesta intra in posesia produselor (ridicarea proprie din punctele de ridicare, receptie la curier, samd). Cumparatorul are obligatia de a verifica starea exterioara a ambalajului coletelor cat si numarul lor, asigurandu-se ca acestea sunt integre, nu prezinta urme de deteriorari vizibile ale ambalajului in urma carora ar putea fi afectat produsul de sub ambalaj si sa verifice ca produsele primite sunt conforme cu comanda. In cazul in care Cumparatorul constata ca produsul are ambalajul deteriorat in asa fel incat exista probabilitatea sa fie afectat si continutul, acesta fie va refuza receptia produsului, fie va anunta Vanzatorul si vor stabili impreuna daca poate prelua comanda chiar daca ambalajul este deteriorat, Vanzatorul urmand sa isi asume inlocuirea/repararea, cu conditia parcurgerii de catre Client a urmatorilor pasi:

- se va intocmi un proces verbal intre Client si Curier in care se vor mentiona deteriorarile si, daca este posibil va realiza si fotografii in prezenta curierului;
- se va solicita si obtine acceptul scris (email/sms) de la Vanzator ca acesta este de acord ca Clientul sa receptioneze produsele chiar cu ambalajul deteriorat si in caz de deteriorare a produsului sub ambalaj va repara/inlocui produsul/componenta cu probleme;
- va face poze si va trimite imagini cu deteriorarile, in ziua receptiei, impreuna cu solicitarile sale scrise; transmiterile ulterioare nu vor fi admise.

Daca cele 3 conditii de mai sus nu pot fi indeplinite, singura varianta acceptata de Vanzator intr-o astfel de situatie este ca Clientul/Cumparatorul sa refuze receptia comenzii si sa ii faca retur imediat.
In cazul in care la desfacerea coletelor se constata de catre Client ca acestea sunt incomplete/prezinta una sau mai multe defectiuni, Vanzatorul poate accepta ca reclamatii veridice doar reclamatiile facute in scris de catre Cumparator si realizate obligatoriu in ziua in care Cumparatorul a receptionat produsul de la livrator/curier/depozit. Reclamatiile ulterioare zilei de receptie a produsului de catre client si care au ca subiect piese incomplete sau produse deteriorate nu vor fi admise de catre Vanzator.

Returul produselor comandate de catre client se accepta cu conditia respectarii pasilor:

- Anuntarea Vanzatorului telefonic la si prin email la contact@domicilio.ro

- Completarea Formularului de Retur.

- Efectuarea returului prin curierul ales

- Produsele sa fie in aceeasi stare la retur ca in momentul primirii de catre client.

- Cumparatorul sa predea "la masina" produsele catre firma de transport, aducand pe propriile forte produsul pana la masina si ajutand la incarcarea acestuia in masina.

In cazul in care, din motive imputabile Cumparatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Bunurilor trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda, Cumparatorul are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.

Daca intampinati dificultati in a afla starea comenzii dvs. sau urmariti progresul acesteia, va rugam sa ne contactati la contact@domicilio.ro.

Pretul si plata

Preturile afisate pe website sunt exprimate in LEI si includ toate taxele aplicabile, dar exclud orice costuri de livrare (daca nu au fost altfel specificate) si costurile altor servicii optionale (daca nu au fost altfel specificate), care, daca este cazul, vor fi adaugate la pretul produselor si stabilite ca parte din suma totala datorata in timpul procesului de comanda.

TVA se aplica la valoarea legala de la data comenzii si este inclus in preturile afisate ale produselor si/sau serviciilor.

1. Transportul este gratuit pentru comenzile peste 350 lei.

2. Pentru produsele voluminoase (exemplu: "Paturi") transportul se efectueaza gratuit cu un singur om pana in fata casei doar in Bucuresti si zonele limitrofe in limita a 20 de kilometri.

3. Transport PREMIUM - acesta se va face cu doi oameni pana dupa prima usa din casa. Optiunea transport PREMIUM se tarifeaza cu 180 de lei si este valabila doar pentru Bucuresti si zone limitrofe in limita a 20 de kilometri.

4. Pentru livrarea produselor in alte orase tariful este de 250 de lei, iar livrarea produselor se va face pana in fata casei.

Nota: Produsele fragile (oglinzi, lustre, obiecte din sticla, etc) se livreaza in Bucuresti și zone limitrofe in limita a 20 de kilometri. Pentru livrarea in alte orase, Vanzatorul nu este raspunzator pentru eventualele deteriorari.

Montaj - Clientul poate alege serviciul MONTAJ. Acesta se va face contra cost, pretul fiind de 200 lei/produs doar pentru Bucuresti si zone limitrofe in limita a 20 de kilometri.

Produsele aduse la comanda si produsele personalizate si se achita integral in momentul plasarii comenzii.

Vanzatorul ofera urmatoarele metode de plata: numerar la livrare, plata prin card, transfer electronic si ordin de plata.

Ordinul de plata - Livrarea se va face dupa confirmarea platii in contul CASA JAZZ SRL.

In cazul in care este necesar transportul si montajul produsului, aceste costuri vor fi incluse in pretul total al produsului si vor fi platite odata cu achizitionarea acestuia

Transferul electronic inseamna ca pretul de achizitie, inclusiv eventualele costuri aferente livrarii sau alte costuri ale altor servicii optionale pe care le-ati selectat (denumit in continuare “Pretul”) trebuie achitat in contul bancar al Vanzatorului, inainte ca Bunurile sa fie expediate. Pentru a procesa Comanda cat mai repede posibil, Vanzatorul recomanda mentionarea numarului alocat Comenzii si comunicat Cumparatorului in momentul completarii Comenzii, fiind cod de referinta. In cazul unei plati prin transfer electronic, pretul tranzactiei se considera achitat in momentul in care suma aferenta Comenzii a fost creditata in contul bancar al Vanzatorului.

Plata prin card inseamna ca in momentul finalizarii Comenzii, Cumparatorul va fi redirectionat catre un server de plata al unui tert, unde va completa informatiile referitoare la plata. Informatiile vor fi verificate, Comanda confirmata si pretul de achizitie se va retrage din contul bancar al Cumparatorului.

Platile online se efectueaza cu ajutor partenerilor nostri de la Netopia. Pentru detalii despre politica de confidentialitate a Netopia, va rugam sa consultati sectiunea aferenta existenta pe site-ul lor, sau sa o accesati direct aici https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/

In cazul platilor online, Domicilio nu isi poate asuma responsabilitatea pentru niciun alt cost suplimentar suportat de dumneavoastra, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda respectivului card este diferita de leu (RON).

Doar dupa efectuarea platii produselor, impreuna cu taxele aferente (transport etc.), echipa noastra va trece la urmatoarea etapa a comenzii dumneavoastra, respectiv livrarea produselor.

Prin trimiterea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, confirmati faptul ca detaliile de plata furnizate in comanda dumneavoastra sunt valide si corecte.

Cumparatorul se obliga sa furnizeze in acest scop toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia aplicabila.

Prin finalizarea Comenzii, dumneavoastra consimtiti ca putem sa va contactam, prin orice mijloc disponibil, pus la dispozitie la crearea contului, in orice situatie in care este necesara contactarea.

Simpla adaugare a unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi.

Informatii despre datele prelucrate prin crearea unui cont se regasesc in sectiunea Politica de confidentialitate.

 

 

Politica de returnare a produselor

Politica de returnare - Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de maximum 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor/a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail. Produsele achizitionate direct din magazinul fizic, nu pot fi returnate.

Precizam ca aceasta mentiune din lege nu este valabila indiferent de conditii, ci doar pentru situatia in care clientul nu a folosit produsul comandat, ci doar l-a verificat, si nu si-l mai doreste. Nu se aplica produselor montate, folosite si nici produselor realizate personalizat sau aduse la comanda, la solicitarea expresa a clientului.

Daca returnarea produsului s-a realizat intr -un termen mai mare de 14 zile-data la care pachetul a fost predat transportatorului, returul nu este acceptat.

Clientul este informat prin prezentele Termeni si Conditii si asupra faptului ca, in cazul in care produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, deteriorari, rupturi, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la data solicitarii returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului de catre DOMICILIO la data solicitarii, banii returnandu-se conform prezentei politici doar intr-un cont bancar apartinand clientului.

Poate clientul solicita returnarea cheltuielilor de livrare cand face retur produsului?

Nu, deoarece clientul este cel care suporta cheltuielile de transport si a fost informat la achizitie de acest lucru. In caz de returnare a comenzii, costul transportului este in sarcina clientului, conform art. 10 din OG  130/2000 care precizeaza ca, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: „contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 aliniat 1’ precum si art. 13 alin (3) din OUG 34/2014 : „fara a aduce atingere alin. ( 1 ), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist”.

Returul se face însoţit de factura produsului si de certificatul de garanţie. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepţionate de cumpărător, să nu fie utilizate. Daca nu se indeplinesc conditiile de mai sus. DOMICILIO va respinge receptia produsului.

Pașii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs

Trebuie sa suni la DOMICILIO, la 0734 979 999 sa ne transmiti ca vrei sa returnezi produsul si sa dai un email la contact@domicilio.ro

Ambalezi produsul intr-o maniera similara modului in care l-ai primit, astfel incat sa fie livrat in conditii optime pentru a fi protejat de lovituri. Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv!Produsele a caror returnare prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, deteriorari, rupturi, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Completati si adaugati in colet formularul de retur.

Date returnare: Adresa STR CIOBANULUI NR 5, PROMAX IND PARK, P5, Mogosoaia, Ilfov, Telefon: 0734 979 999, Program de lucru: Luni-Vineri: 10:00-18:00.

Puteti alege un alt produs la schimb sau puteti solicita returnarea banilor. Daca optati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:
- Daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar deschis de cel pe numele caruia este comanda. Prin exceptie se poate trimite si in alt cont la solicitarea scrisa a celui care a dat comanda.
Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa contact@domicilio unde sa precizati contul bancar si numele titularului de cont.
- Daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.
- Daca ajungeti la sediul nostru pentru a returna produsul, returnarea banilor se va face in contul comunicat;
Virarea banilor pe produsele returnate se va face, de regula, intr-un termen de pana la 30 zile calendaristice din momentul receptiei returului de catre Vanzator.

Clientul este de acord ca netrimiterea fotografiilor cu reperul/produsul neconform ambalat intr-o maniera similara modului in care a fost receptionat, intr-un termen de cel mult 3 zile calendaristice de la data stabilirii de comun acord a modalitatii de solutionare, duce la anularea solicitarii de returnare si inchiderea sesizarii pe motiv de necolaborare. Daca se mai incadreaza in termenul legal de solutionare, va putea face o noua sesizare care se va supune acelorasi reguli ca mai sus. Fotografiile trebuie trimise la adresa de email contact@domicilio.ro
Acest termen de maxim 3 zile este necesar pentru solutionarea sesizarii in termenul legal de 15 zile calendaristice.

Mentionam ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca ( intre 2 si 5 zile lucratoare ). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

Conditii generale pentru returul produselor:

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu acceptam produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, gauriri, ciobituri, rupturi, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii. Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. In cazul mobilierului tapitat (canapele, coltare, fotolii, paturi tapitate) nu se accepta ca reclamatii dimensiunile neconforme +/- 5cm. Cei 5 cm in plus sau in minus sunt considerati o toleranta normala.

Achizitiile efectuate si comenzile ce au fost ridicate prin intermediul showroom-ului Domicilio acolo unde exista posibilitatea vizualizarii si probarii - testarii produselor nu pot fi returnate. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a accepta returul produselor in urmatoarele conditii: In termen de 14 zile de la momentul achizitionarii si cu aplicarea unei taxe de 20% (reambalare, igienizare, reparatie) din valoarea produselor returnate.

In situatia prezentata mai sus, atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice, va vom rambursa contravaloarea Produselor comandate, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile de la data informarii cu privire la decizia de retragere din Contract.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care va exprimati acordul explicit pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Toate sumele aferente produselor returnate se ramburseaza prin transfer bancar in contul furnizat de dumneavoastra. Exceptie fac comenzile online achitate cu cardul. In cazul acesta, suma va fi rambursata in contul cardului din care s-a efectuat plata.

Cu toate acestea, putem amana rambursarea contravalorii produselor pana la data la care sunt receptionate produsele sau pana la momentul la care ne furnizati dovada ca ati returnat produsele.

Returnarea produselor se poate efectua prin curier, sau direct la sediul nostru, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data comunicarii retragerii.

In cazul in care, la momentul returnarii, produsele prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, avem dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

Putem efectua o deducere din rambursare pentru pierderi in valoare a oricaror produse furnizate, daca pierderea este rezultatul unei manipulari inutile de catre dvs. Sunteti raspunzator numai pentru (orice) valoare diminuata a produselor care rezulta din utilizarea inadecvata si/sau nerezonabila a produsului, alta decat ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si functionarea produselor. Putem face o deducere din orice rambursare pentru o astfel de pierdere in valoare a oricaror produse pe care le furnizam.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere Contractele privind:

  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid,
  • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate.
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.
  • Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
  • contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

In situatia in care in pretul tranzactiei sunt incluse servicii care au fost utilizate de catre Cumparator (ex: card cadou, voucher cadou), pretul tranzactiei va fi ajustat corespunzator, fiind retinuta de catre Vanzator valoarea serviciilor utilizate.

In cazul in care Cumparatorul plateste o Comanda cu un voucher, discountul (egal cu valoarea voucherului) se imparte intre produsele din comanda, direct proportional cu valoarea fiecaruia. In cazul returului unei astfel de comenzi, se va putea reutiliza soldul rezultat ca urmare a stornarii, nu se va rambursa soldul.